loading...
ایران در جام جهانی
دلیر بازدید : 10 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (1)

 

 

 

  به گزارش  مشرق، دومین دیدار تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از ساعت 21:30 به وقت تهران در سالن مملو از تماشاگر پالاسرادیمیگنی شهر ساساری در حالی که بازی نخست با نتیجه 3 بر یک به سود ایران خاتمه پیدا کرده بود، برگزار شد که در پایان شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه 3 بر 2 (25 - 22، 25 - 20، 20 - 25، 18 - 25 و 15 - 13) به حریف قدرتمند خود واگذار کرد. گزارش کامل بازی را از ادامه ی مطلب بخوانید.

دلیر بازدید : 7 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران پس از توافق با مسئولان فولاد خوزستان به این تیم پیوست.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، عباس محمدرضایی که در نیم فصل لیگ سال قبل از فجر سپاسی به استقلال پیوست بعد از توافق با مسئولان این تیم از استقلال جدا شد.

در همین راستا بعد از مذاکره با فولاد خوزستان محمدرضایی با مسئولان این تیم به توافق رسید تا امسال فوتبال خود را در کنار قرمزپوشان اهوازی ادامه دهد.

دلیر بازدید : 2 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

در فصل نقل و انتقالات تاکنون هشت بازیکن جدید به پرسپولیس آمده‌اند و 12 بازیکن هم از جمع سرخپوشان جدا شده‌اند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته نقل و انتقالات پر از هیاهو و بمب خبری بود. محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وعده یک پرسپولیس فراکهکشانی داد و ستاره‌های اسم و رسم‌دار فوتبال را جذب کرد. آنقدر که همه تصور می‌کردند این تیم با فاصله قهرمان شود اما سرنوشت پرسپولیس کهکشانی خوب نبود و حتی فینال جام حذفی را هم در تهران به سپاهان واگذار کرد.

باشگاه پرسپولیس در این فصل اما رویه‌ای کاملا متفاوت اتخاذ کرده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس به جای جذب ستاره‌ها به سراغ بازیکنان جوان و آینده‌دار رفته‌اند. ضمن اینکه در این فصل برخلاف فصل گذشته، این سرمربی تیم بود که بازیکنان مورد نظرش را انتخاب کرد و اینگونه نبود که ابتدا ستاره‌ها به پرسپولیس بیایند و بعد به دنبال سرمربی برای‌شان بگردند!

دلیر بازدید : 5 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

حدود 20 پیشکسوت پرسپولیس در جلسه امروز خود از محمد رویانیان حمایت کردند

 

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس صبح امروز به منظور بررسی وضعیت رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

در این جلسه که مدت 90 دقیقه در محل کانون پیشکسوتان برگزار شد در پایان پیشکسوتان پرسپولیس بیانیه‌ای را صادر کردند. در خصوص این بیانیه عربشاهی به خبرنگار ورزشی فارس، گفت: در این درخواست ما از رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهور و سپس وزیر ورزش می‌خواهیم رویانیان را تا دولت منتخب سر کار نگه دارد و با توجه به خدمات ارزنده ایشان برای پرسپولیس و مخصوصا پیشکسوتان از کنارگذاشتن ایشان و آوردن فردی غیرفوتبالی در راس باشگاه خودداری کنند.

وی افزود: بدون شک در این نامه آمده است که دل پیشکسوتان برای پرسپولیس می‌سوزد نه یک شخص. کارهای زیربنایی مدیرعامل حال حاضر و از همه مهمتر بیمه پیشکسوتان باعث شده که ما هم مثل 30 میلیون هوادار خواهان حضور رویانیان در پرسپولیس باشیم که امیدوارم این درخواست ما مورد موافقت مسئولین قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه پیشکسوتانی مانند عربشاهی، فنونی‌زاده، نادر باقری، استیلی، رافت، نعیم‌آبادی، خان‌محمدی، برمک، رضا جباری، صادقی، سلطانی و... حضور داشتند

دلیر بازدید : 6 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در رامسر با نتیجه ۳ ـ ۲ سپیدرود رشت را شکست داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز در دیداری تدارکاتی در عباس‌آباد به مصاف سپیدرود رفت که موفق شد با نتیجه سه بر دو این تیم با سابقه فوتبال گیلان را شکست دهد.

در این دیدار ابتدا سپیدرودی‌ها از روی نقطه پنالتی دروازه امیر عابدزاده را باز کردند و سپس سه بار پرسپولیس با گل‌های عباس‌زاده که یک قیچی برگردان بود و سپس سیدصالحی و علی‌عسگر از حریف خود پیش افتادند اما پس از دقایقی این سپیدرودی‌ها بودند که گل دوم را به ثمر رساندند.

دلیر بازدید : 4 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

سیاوش اکبرپور در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال حضور نداشت.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان تمام اعضای کادر فنی حضور داشتند و سیاوش اکبرپور غایب بود. این بازیکن به دلیل کسالت در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت نکرد.

* تماشاگران تیم استقلال در طول برگزاری تمرین سراغ حنیف عمران‌زاده و هاشم بیک‌زاده را می‌گرفتند. این دو بازیکن دیروز و امروز قرارداد خود را تمدید کردند.

دلیر بازدید : 4 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال ذوب‌آهن با تساوی برابر پاس همدان در لیگ برتر ماندگار شد و پاس از صعود بازماند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار برگشت پلی‌آف لیگ برتر از ساعت 17 در ورزشگاه قدس همدان و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر بین پاس و ذوب آهن برگزار شد که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. با این نتیجه ذوب آهن در لیگ برتر ماندگار شد و پاس از راهیابی به لیگ برتر باز ماند.  در دیدار رفت ذوب آهن چهار بر دو به پیروزی رسیده بود.

وحید علی‌آبادی در دقیقه چهار از روی نقطه پنالتی برای پاس گلزنی کرد.

مهدی رجب‌زاده در دقیقه 27 گل ذوب آهن را از روی نقطه پنالتی زد.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به مرتضی تبریزی و لفته حمیدی از پاس و محمد صلصالی و کاسپاروف از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

داور مسعود غلامعلی‌زاد دروازه‌بان پاس را در دقیقه 25 با نشان دادن کارت قرمز از میدان اخراج کرد. محسن بیاتی‌نیا مهاجم ذوب‌آهن نیز در دقیقه 26 از میدان اخراج شد. آن هم در حالی که این بازیکن روی برانکارد و بیرون زمین مشغول مداوا بود.

ذوب آهن که در کارنامه‌اش سابقه نایب قهرمانی آسیا را دارد در لیگ برتر ماند. ذوبی‌ها در بازی امروز پیراهنی شبیه به بارسلونا و به رنگ آبی و اناری پوشیده بودند که ظاهرا پیراهن دوم این تیم است.


دلیر بازدید : 3 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام درست می‌گوید که با باشگاه طرف است و همه ما حرف‌مان همین است.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: شرایط روز به روز بهتر می‌شود اما هنوز به شرایط ایده‌آل خود نرسیده‌ایم. هاشم بیک‌زاده امروز به تمرینات استقلال اضافه شد و روز گذشته هم حنیف عمران‌زاده قراردادش را تمدید کرد. 4 بازیکن جدید نیز به تیم اضافه شدند و با حفظ اسکلت سال گذشته تلاش می‌کنیم شرایط خوبی داشته باشیم.

دلیر بازدید : 9 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 

تیم فوتبال سپاهان فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف دیناموزاگرب می رود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم سپاهان که برای برگزاری اردو راهی اسلوونی شده است روز گذشته در دیداری تدارکاتی به میدان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در این دیدار شاگردان کرانچار مقابل ولاین اوکراین به میدان رفته و شکست خوردند.

 

این تیم که در برنامه خود برگزاری 5 بازی تداکاتی را گنجانده است فردا در سومین مسابقه دوستانه خود به دیدار دیناموزاگرب از تیم های مطرح کشور کرواسی می رود.

دلیر بازدید : 5 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

با تصمیم کادر فنی اردوی ۱۰ روزه قرمزپوشان در رامسر به کار خود پایان داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس برای تشکیل اردویی 10 روزه عازم رامسر شد و در این اردو دو بازی تدارکاتی نیز انجام داد اما با تصمیم کادر فنی این اردو چند ساعت زودتر از موعد مقرر به پایان رسید و پرسپولیسی‌ها ساعت 15 امروز به تهران با یک دستگاه اتوبوس باز خواهند گشت.

پرسپولیسی‌ها با تصمیم کادر فنی فردا جمعه استراحت می‌‌کنند و تمرینات خود را از شنبه دنبال خواهند کرد و خود را برای بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی آماده کنند البته با توجه به تغییر زمان بازی‌های لیگ برتر به احتمال فراوان پرسپولیسی‌ها یک اردوی دیگر نیز در دستور کار خود قرار خواهندداد. البته این هنوز کاملا مشخص نیست و قرار است دایی در این باره تصمیم نهایی را بگیرد.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
سلام با استفا ده از این سایت می توانید از وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی با خبر شوید. با آرزوی اوقاتی خوش برای شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی چه تیمی خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 1,178
  • ارسالی ها
    در این قسمت می توانید عکس ها و فیلم های خود را از بازی های فوتبال بفرستید