loading...
ایران در جام جهانی
دلیر بازدید : 4 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

نام دروازه‌‌بان حریف تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در بین ۱۰ دروازه‌‌بان برتر جام جهانی قرار گرفته است.

در حالی که تنها دو روز دیگر به آغاز رقابت‌های جام جهانی فوتبال باقی مانده، بهترین دروازه‌بان‌های حاضر در این تورنمنت...


دلیر بازدید : 11 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

نام دروازه‌‌بان حریف تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در بین ۱۰ دروازه‌‌بان برتر جام جهانی قرار گرفته است.

در حالی که تنها دو روز دیگر به آغاز رقابت‌های جام جهانی فوتبال باقی مانده، بهترین دروازه‌بان‌های حاضر در این تورنمنت...


دلیر بازدید : 8 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

رونالدو،ریبری یا مسی کدام یک طلایی می شوند؟

چهره برترين بازيکن و سرمربي فوتبال دنيا در سال 2013 که کاپيتان‌ها و مربيان تيم‌هاي ملي دنيا و کارشناسان نشريه فرانس فوتبال با آراي خود آنها را انتخاب کرده‌اند فردا شب (دوشنبه) در مقر فيفا مشخص خواهد شد.

 

ورزش 3

 

ورزش سه

ورزش سه

دلیر بازدید : 6 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

رونالدو در بازی با سلتا چهارصدمین گلش را جشن گرفت؛ اوگو سانچس مکزیکی در سن 32 سالگی 400 گله شد و روماریوی برزیلی در سن 33 سالگی چهارصدمین گلش را به ثمر رساند


دلیر بازدید : 6 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

آلونسو: آنچلوتی باعث شد که در رئال بمانم


هافبک رئال مادرید، سرمربی تیمش را یکی از دلایل اصلی تمدید قراردادش دانست. آلونسو به ستایش از رونالدو پرداخت و او را شایسته توپ طلای 2013 دانست.

 

 

 

 

ایسنا

دلیر بازدید : 1 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

رونمایی رسمی از توپ جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

کمپانی آدیداس از توپ بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل رونمایی کرد. این توپ که (Brazuca) نام دارد به مدت دو و نیم سال بر روی بیش از ۶۰۰ نفر از بازیکنان مطرح جهان تست شده است.

 

اکنون بد نیست کمی بیشتر در مورد این توپ بدانیم:

 

به گفته آدیداس نام (brazuca) یک اصطلاح غیر رسمی محلی به معنی ‘برزیل’ است. این نام با رای عمومی انتخاب شد.

طرح گرافیکی توپ برگرفته از نماد سنتی دستبند آرزوهاست که مردم برزیل از آن استفاده می‌کنند. البته طراحی توپ شباهت زیادی به لوگوی جام جهانی دارد.


آدیداس هر ۴ سال یک توپ برای جام جهانی طراحی می‌کند. این کمپانی ورزشی از بهبود عملکردهای این توپ خبرداده است. توپ Brazuca ویژگی‌های منحصر به فردی دارد نسبت به توپ‌های قبلی جام جهانی دارد و از از تغییرات مثبت این توپ می‌توان به اصلاح شیوه دریافت توپ توسط دروازه‌بان‌ها اشاره کرد که در دوره قبلی جام جهانی اعتراضات زیادی را به همراه داشت. دیگر ویژگی‌های این توپ ثبات پذیری و استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های ایرودینامیک در آن است.

 

 

دلیر بازدید : 5 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (1)

1950- برزیل / قهرمان: اوروگوئه

برزیل دومین کشور از آمریکای جنوبی بود که میزبان جام جهانی بود. این کشور در این بازی‌ها نتوانست از امتیاز میزبانی بهره ببرد.

در این دوره 4 تیم سوئد، اوروگوئه، اسپانیا و برزیل در فینال در یک گروه قرارگرفتند که اوروگوئه با به دست آوردن بیشترین امتیاز از مجموع 3 بازی در صدر گروه قرارگرفت و به عنوان قهرمان این دوره شناخته شد و تیم‌های برزیل، سوئد و اسپانیا به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

تماشاچیان این دوره در تاریخ جام جهانی از رقم 1 میلیون نفر گذشت. برای این بازی‌ها بزرگترین ورزشگاه جهان با ظرفیت 220 هزار نفر در ریودوژانیرو ساخته شد.

1954- سوئیس / قهرمان: آلمان‌غربی

در جام‌جهانی سوئیس بازی‌ها به صورت گروهی در دور مقدماتی و تک حذفی در مرحله بعدی برگزار شد. در این دوره از 16 تیم راه‌یافته به جام جهانی تیم‌های ترکیه، کره‌جنوبی و اسکاتلند برای نخستین بار حضور پیدا کردند.

آلمان‌غربی پس از مجارستان به عنوان تیم دوم به یک چهارم نهایی رسید. این 2 تیم در فینال مقابل هم قرارگرفتند و با اینکه مجارستان در دور مقدماتی  8 بر3 آلمان‌غربی را شکست داده بود، در فینال با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد. آلمان‌غربی در نخستین حضورش در جام جهانی قهرمان شد.

این آخرین دوره مسابقات جام‌جهانی بود که ژول ریمه، بنیانگذار جام‌جهانی در آن حضور داشت. وی 33 سال ریاست فیفا را برعهده داشت و در سال 1956 و در سن 83 سالگی درگذشت.

دلیر بازدید : 6 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

1938- فرانسه / قهرمان: ایتالیا

جام جهانی 1938 با شرکت 15 تیم که از میان 37 تیم به مرحله نهایی راه یافته بودند، در اوایل ژوئن در فرانسه آغاز شد.

در آن دوره کشورهای اوروگوئه و آرژانتین به نشانه اعتراض به میزبانی مجدد اروپا، از حضور در این بازی‌ها انصراف دادند و از قاره آمریکا کشورهای برزیل و کوبا حضور داشتند که برزیل تا نیمه نهایی صعود کرد و در آن مرحله مغلوب ایتالیا شد.

برای نخستین بار در تاریخ جام جهانی، قهرمان دوره

گذشته و میزبان بازی‌ها بدون انجام بازی‌های مقدماتی به مرحله نهایی راه‌یافتند.

ایتالیا و مجارستان در فینال مقابل هم قرار گرفتند که

در این مسابقه ایتالیا 4 بر 2 پیروز شد و برای نخستین‌بار این تیم توانست 2 بار جام را به خانه ببرد. با شروع جنگ جهانی، 2 دوره جام جهانی برگزار نشد.

دلیر بازدید : 2 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

 

1934- ایتالیا / قهرمان: ایتالیا

 

دومین دوره جام جهانی در اروپا و در کشور ایتالیا برگزار شد و به همین دلیل تیم‌های اروپایی میل بیشتری برای شرکت در این بازی‌ها از خود نشان دادند. این جام نخستین جامی بود که تیم‌ها برای حضور در مرحله نهایی بازی‌ها نیاز به گذراندن مرحله مقدماتی داشتند.

تعداد تیم های شرکت‌کننده در این دوره 16 تیم بود که از میان 32 تیم حاضر در مرحله مقدماتی به بازیها راه یافتند. با وجود تعداد بیشتر تیم‌ها نسبت به دوره قبل، اما مسابقات تماشاچی کمتری داشت.

برخلاف دوره گذشته که اکثر تیم‌ها از آمریکای جنوبی بودند، در این دوره اکثریت با اروپایی‌ها بود. به‌جز 12 تیم اروپایی، برزیل و آرژانتین از آمریکای جنوبی و ایالات‌متحده از آمریکای شمالی و مرکزی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بودند. تیم مصر، نخستین تیمی بود که از خارج از این 2 قاره به جام جهانی راه می‌یافت.

با حذف تیم‌های برزیل، آرژانتین، آمریکا و مصر در دور نخست که به صورت 1 حذفی برگزار شد، 8 تیم راه‌یافته به مرحله یک چهارم اروپایی بودند.

2 تیم ایتالیا و چکسلواکی در فینال مقابل هم قرارگرفتند که نتیجه در پایان وقت قانونی 1 بر 1 شد و در وقت اضافه ایتالیا با 1 گل، اولین فاتح اروپایی جام جهانی شد.

 

دلیر بازدید : 3 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

1930 اروگوئه/قهرمان:اروگوئه

اولین دوره جام جهانی در 13 ژوئیه سال 1930 در مونته‌ویدئو اوروگوئه آغاز شد و بیش از 2 هفته طول کشید و نزدیک به 500 هزار نفر از این مسابقات دیدن کردند. در این دوره 13 تیم شرکت کردند که از اروپا فقط تیم‌های بلژیک، یوگسلاوی، رومانی و فرانسه حضور داشتند.

در بازی نیمه نهایی آرژانتین مقابل آمریکا قرارگرفت و اروگوئه به دیدار یوگسلاوی رفت که تیم‌های آمریکای‌جنوبی با نتیجه مشابه 6 بر 1 حریفان خود را شکست دادند و به فینال رسیدند.

در فینال اوروگوئه 4 بر 2 آرژانتین را شکست داد و به عنوان نخستین قهرمان جام جهانی شناخته شد.

دلیر بازدید : 7 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

جام جهانی فوتبال که مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان به حساب می‌آید، از سال 1930 و هر 4 سال یک بار برگزار می‌شود. با آنکه فدراسیون جهانی فوتبال فیفا درسال 1904 تاسیس شد اما نخستین جام جهانی 26 سال بعد برگزار شد. فیفا در 28 مه سال 1928 در نشست سالانه خود در آمستردام خبر از برگزاری تورنمنتی داد که تیم فوتبال تمام اعضای این فدراسیون می‌توانستند در آن شرکت کنند.

 

در بخش های بعدی مروری به دوره های جام جهانی فوتبال خواهیم داشت

دلیر بازدید : 2 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي بارسلونا پس از پيروزي پر گل مقابل الچه تاکيد کرد در اين برهه از فصل يک اشتباه کوچک مي‌تواند آنها را از کورس قهرماني عقب بيندازد. جراردو مارتينو در مورد اين ديدار گفت: از نتيجه راضي هستم. درست است که در نيمه نخست موقعيت‌هاي گل زيادي روي دروازه حريف نداشتيم اما اجازه هيچ کاري را هم به الچه نداديم.

دلیر بازدید : 4 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

خبر غیر منتظره:ویلانووا امشب از بارسلونا جدا می شود

باشگاه بارسلونایک کنفرانس مطبوعاتی فوری ترتیب داده و اعلام کرده اند که خبر مهمی امشب اعلام خواهد شد

 

دلیر بازدید : 5 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

پافشاری منچستریونایتد برای حفظ رونی

باشگاه منچستریونایتد سخت برای حفظ وین رونی مصمم است و حتی پیشنهاد باشگاه هایی مانند چلسی هم نمی تواند باعث شود تا آنها راضی به فروش این ملی پوش انگلیسی شوند

پیشنهاد 40 میلیون پوندی آرسنال برای سوارس

ونگر اجازه ارائه پیشنهاد 40 میلیون پوندی برای خرید لوئیس سوارس را از مدیران آرسنال گرفت و اکنون مطمئن است که می تواند این مهاجم جنجالی اروگوئه ای را به خدمت بگیرد

هشدار تاتنهام به منچستریونایتد در مورد گرت بیل

 

باشگاه تاتنهام به منچستریونایتد هشدار داده که حتی پیشنهاد خیره کننده 85 میلیون پوندی هم نمی تواند آنها را ترغیب کند تا گرت بیل را بفروشند.


 

ادامه ی نقل و انتقالات در ادامه ی مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام با استفا ده از این سایت می توانید از وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی با خبر شوید. با آرزوی اوقاتی خوش برای شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی چه تیمی خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 1,192
  • ارسالی ها
    در این قسمت می توانید عکس ها و فیلم های خود را از بازی های فوتبال بفرستید