دی ماریا که در دیدار مقابل سلتاویگو از سوی هواداران هو شد، در هنگام تعویض شدن با آنخل دی ماریا حرکتی انجام داد که خیلی آن را پاسخی به هواداران توصیف کردند

سایت گل- باشگاه رئال مادرید اعلام کرد آنخل دی ماریا، هافبک آرژانتینی این باشگاه، به خاطر حرکتی که در دیدار مقابل سلتاویگو انجام داد، جریمه نخواهد شد.

دی ماریا که در این دیدار از سوی هواداران هو شد، در هنگام تعویض شدن با آنخل دی ماریا حرکتی انجام داد که خیلی آن را پاسخی به هواداران توصیف کردند اما این ملی پوش آرژانتینی با حضور در شبکه تلویزیونی باشگاه رئال اعلام کرد قصد توهین به کسی را نداشته و آن حرکت را ناخودآگاه انجام داد.

اما باشگاه رئال تصمیم گرفت تا تحقیقاتی در این مورد انجام برد و سرانجام به این نتیجه رسیدند که تنبیهی برای دی ماریا در نظر گرفته نشود.

در بیانیه باشگاه رئال آمده است:"باشگاه رئال مادرید مایل است اعلام کرد تحقیقات در مورد مسئله آنخل دی ماریا، بدون در نظر گرفته تنبیهی برای او، به پایان رسید.

مدیران باشگاه معتقدند که هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان بدهد حرکت دی ماریا توهین به هواداران بوده است. به همین دلیل هیچ تنبیهی برای او در نظر گرفته نخواهد شد.  

در نتیجه باشگاه تصمیم گرفت تا تحقیقات را مختومه اعلام کند."