loading...
ایران در جام جهانی
دلیر بازدید : 5 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

تیموریان: به پرسپولیس فکر نمی‌کنم

ایسنا

هافبک میانی استقلال امیدوار است تیمش با کسب سه امتیاز برابر پرسپولیس به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آندرانیک تیموریان پس از تمرین امروز آبی‌پوشان در جمع خبرنگاران درباره داربی تهران گفت: فاصله هر دو تیم بسیار کم است و این، رقابت را سخت‌تر می‌کند. اما ما می‌خواهیم مثمرثمر بازی کنیم و نتیجه بگیریم. این امر می‌تواند به جذاب‌تر شدن این بازی کمک کند. ما می‌خواهیم سه امتیاز شیرین این دیدار را کسب کنیم و به قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

 

او افزود: امیدوارم در نهایت بازی خوبی ارائه دهیم و مشکلی ایجاد نشود تا هواداران از دیدن این دیدار لذت ببرند.

 

هافبک میانی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چه کسی را رقیب اصلی‌اش در پرسپولیس می‌داند که شاید برایش مشکل‌ساز شود، اظهار کرد: فوتبال ورزشی گروهی است و من فکر می‌کنم همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین باشند. من به تیم پرسپولیس فکر نمی‌کنم و تنها به استقلال فکر می‌کنم. ما تنها هدف‌مان‌ ارائه یک بازی بسیار خوب است و به این مسائل فکر نمی‌کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام با استفا ده از این سایت می توانید از وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی با خبر شوید. با آرزوی اوقاتی خوش برای شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی چه تیمی خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 1,191
  • ارسالی ها
    در این قسمت می توانید عکس ها و فیلم های خود را از بازی های فوتبال بفرستید