loading...
ایران در جام جهانی
دلیر بازدید : 5 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

آلونسو: آنچلوتی باعث شد که در رئال بمانم


هافبک رئال مادرید، سرمربی تیمش را یکی از دلایل اصلی تمدید قراردادش دانست. آلونسو به ستایش از رونالدو پرداخت و او را شایسته توپ طلای 2013 دانست.

 

 

 

 

ایسنا

ه گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ژاوی آلونسو، هافبک ملی‌پوش رئال مادرید سرانجام پس از کش و قوس‌های زیاد قراردادش را با کهکشانی‌ها تمدید کرد.

 

او هر چند از چند باشگاه سرشناس لیگ جزیره از جمله چلسی و آرسنال پیشنهاد داشت، اما ترجیح داد در سانتیاگو برنابئو ماندنی شود.

 

آلونسو حمایت آنچلوتی و تماشاگران مادریدی را دلیل اصلی تمدید قراردادش با این تیم دانست. او گفت: دوست دارم از تماشاگران رئال که حمایت بی‌دریغی از من داشتند تشکر کنم. آنها نقش تعیین کننده‌ای در ماندن من در سانتیاگو برنابئو داشتند.

 

او درباره این که چرا تمدید قراردادش با کهکشانی‌ها به طول انجامید؟ گفت: من آسیب دیدگی‌ جزئی داشتم و شرایط خود را به طور دقیق نمی‌دانستم. سعی کردم تا وضعیت آسیب دیدگی‌ام مشخص شود و بعد به تمدید قراردادم فکر کنم. خوشبختانه با باشگاه رئال مادرید مذاکرات دوستانه‌ای داشتم و در نهایت تصمیم گرفتیم که با رضایت دو طرف قراردادم را تمدید کنم. رئال بهترین تیمی است که می‌توانم در آن بازی کنم. همواره دوست داشتم که با رئال تمدید کنم تا جایی که به پیشنهادهای دیگر تیم‌ها حتی فکر نمی‌کردم. من رابطه خوبی با ژوزه مورینیو دارم، اما هیچ گونه تماسی از سوی او با من گرفته نشد.

 

آلونسو در ادامه سخنان خود به ستایش از کارلو آنچلوتی پرداخت و او را یکی از دلایل اصلی تمدید قراردادش دانست. او گفت: رابطه بسیار خوبی با آنچلوتی دارم. او خود در دوران بازیگری‌اش یک هافبک بوده است و به خوبی می‌داند که من چه نقشی را می‌توانم در تیم او بازی کنم. آنچلوتی یکی از دلایل اصلی تمدید قراردادم با رئال بود.

 

مراسم توپ طلای 2013 دوشنبه در زوریخ سوئیس برگزار می‌شود. فرانک ریبری، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی سه نامزد نهایی توپ طلا هستند.

 

ژاوی آلونسو به ستایش از هم تیمی پرتغالی خود پرداخت و او شایسته کسب توپ طلای 2013 دانست. او گفت: رونالدو در سال 2013 رکوردهای بی‌نظیری از خود بر جای گذاشت، او عملکرد خیره کننده‌ای داشت و امیدوارم که توپ طلا به او برسد. رونالدو شایسته این جایزه است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام با استفا ده از این سایت می توانید از وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی با خبر شوید. با آرزوی اوقاتی خوش برای شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی چه تیمی خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 1,160
  • ارسالی ها
    در این قسمت می توانید عکس ها و فیلم های خود را از بازی های فوتبال بفرستید