loading...
ایران در جام جهانی
دلیر بازدید : 4 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (1)

تیم فوتبال برزیل با غلبه بر اروگوئه به فینال جام کنفدراسیون‌ها راه یافت.

ه گزارش خبرگزاری فارس، در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها 2013 برزیل، بازیکنان لوئیز فیلیپه اسکولاری که با اقتدار و با کسب 9 امتیاز از مرحله گروهی صعود کرده بودند برابر اروگوئه‌ای صف‌آرایی کردند که در گروه دوم با کسب شش امتیاز به عنوان تیم دوم پا به مرحله نیمه نهایی گذاشته بود.

این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود برزیل به پایان رسید.

نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. فرد در دقیقه 41 موفق شد تک گل برزیل در نیمه اول را وارد دروازه اروگوئه کند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط elyas در تاریخ 1392/10/17 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ قشنگی داری مطالب جالبیم داره راستی اینم ادرس وبلاگ من alenabi.blog.ir حتما سر بزن اگه دوست داشتی تبادل کنیمستم
راجب یک موضوع می خواستم از شما کمک بگیرم ببین من طراح وب سایتم دارم یک وب سایت طراحی میکنم مثل بلگفا یک سیستم وبلاگ دهی حالا از شما نظر می خوام شکا که بلاگ نویسی از یک سیستم بلاگ دهی چه انتظاراتی داری چه امکاناتی نیاز داری؟ لطفا نیاز خودت به عنوان یک وبلاگ نویس که نیاز به امکانات بلاگ نویسی داره برای من email بزن یا تو یاهو پیغام بده خواهشن یا تو بلاگم نظر بده در این مورد ولی اگه برام ایمیل بزنی ای pm بزاری بهتره البته تو یاهو چون من یاهمو چک میکنم زیاد
بازم مرسی از نظر و کمکی که می خوای بدی و نکته اخر اینکه وبلاگ خیلی قشنگی داری
my blog: alenabi.blog.ir
yahoo id: alenabielyas
قربانت الیاس


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام با استفا ده از این سایت می توانید از وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی با خبر شوید. با آرزوی اوقاتی خوش برای شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی چه تیمی خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 1,204
  • ارسالی ها
    در این قسمت می توانید عکس ها و فیلم های خود را از بازی های فوتبال بفرستید